Friday, October 21, 2011

menghindar dan menjauh kn diri O.o

selepas pertengkaran yg buat aku panas aty gila dgn dia . 
trus aku jauh kn diri . 
aku buat slow-2 aku ingt dia tak perasan . 
btw dia perasan sbb aku tak mcj dia langsung .
then bile dia mcj aku akn nyelak dgn mcm-2 alsn . 
actually , aku dh mls nk amik tahu pasal hidup dia dah . 
aku nk hidup aku yg mule-2 dlue . yg single dan tak knl sape kau . 
tu je aku nak . 
my birthday 1week lagi . 
aku harap aku lupe . aku tknk ingt bile beday aku . 
aku tknk ingt sbb disebalik tarikh tu adalh hari yg bermkne suatu masa dlue .
tapi aku tak boleh lari kn . hari tu tetap akn muncul dlm hidup aku . 
sorie guys . aku tak mampu nk dah alami semua ni . 
aku rasa cm pompuan bodoh . bile kau ckp cmtu 
aku tak pernah mengharap ape-2 pun dari kau . 
aku tak tnggu kau pun .
aku harap kau ngn kau faham . aku mintak jgn kacau aku .
kalau korang boleh buat . tu hadiah paling brmkne sempena hari jadi aku yg ke 16 .
emmm . that all . luahan hati yg kecil :((

No comments:

Post a Comment